Gwarancja jakości firmy Motoopiekun.pl
Szukasz dobrego mechanika? To z pewnością dobrze trafiłeś!
Naszą pracę wykonujemy rzetelnie, dając naszym klientom gwarancję na naszą usługę i pomoc w razie problemów po naprawie.
Nasi klienci potwierdzają jakość naszych usług.
Nasza praca została wielokrotnie doceniona przez naszych klientów.
Permanentnie szkolimy się i zgłębiamy tajniki naszej pracy, bo doskonale wiemy, że dobry mechanik, to taki, który zlecone naprawy wykonuje uczciwie i fachowo.
Potwierdzają to opinie naszych klientów, a także wybór naszego warsztatu w programie Yanosik Warsztaty.
Jakiej gwarancji udzielamy jako dobry mechanik?
Gwarancja na zakupione u nas części
Zakupione u nas części potrzebne do wykonania naprawy objęte są gwarancją producenta. Z reguły wynosi ona 12 miesięcy.
Oznacza to, że jeśli w tym okresie wymieniona część ulegnie uszkodzeniu, zostanie ona bezpłatnie wymieniona na nową, a klient nie ponosi kosztów związanych zarówno z zakupem, jak i wymianą tej części.
Niezbędnym warunkiem do wykonania takiej naprawy jest uznanie przez producenta części prawa do naprawy gwarancyjnej.
Oczywiście my zajmujemy się całą obsługą reklamacji w Państwa imieniu.
Gwarancja na usługi Motoopiekun.pl
Na świadczone przez nas usługi udzielamy 6-miesięcznej gwarancji satysfakcji. Oznacza to, że w tym zapewniamy bezproblemowe działanie systemu, którego dotyczyła usługa. Przykładem może tutaj być serwis klimatyzacji. Wykonując taką usługę gwarantujemy jej poprawne działanie w okresie 6-ciu miesięcy.
Wyjątki stanowią usługi, których efekt może zmienić się w czasie korzystania z pojazdu np. wyważanie, czy geometria kół, które mogą ulec zmianie np. wskutek wjechania w “dziurę” w nawierzchni jezdni. Na te usługi udzielana jest skrócona, 30-dniowa gwarancja.
Gwarancja na naprawę przy użyciu części klienta
Chcemy zapewnić, że bierzemy pełną odpowiedzialność za powierzone nam części. W przypadku, gdy część klienta zostanie uszkodzona na naszym warsztacie, np. mechanik upuści ją i zniszczy w trakcie rozpakowywania, klientowi przysługuje rekompensata w wysokości kwoty zakupu lub wymiana na koszt naszego warsztatu.
W przypadku części zakupionych przez klienta niestety nie możemy zapewnić ani gwarancji na tę części, ani obsługi gwarancyjnej. Z naszej strony mogą Państwo jednak liczyć na pomoc w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do reklamacji.
Nasi klienci o nas
Odwiedź naszą stronę na facebooku.
Publikujemy na niej zawsze aktualne informacje o naszym warsztacie,
a także ciekawostki z branży motoryzacyjnej.
Nasi partnerzy
Starannie dobieramy naszych dostawców.
Dzięki temu jakość części zamiennych i środków eksploatacyjnych użytych do naprawy Twego auta jest zawsze na wysokim poziomie.